ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ KALOGRITSAS GAS

OMEGAS EVO

OMEGAS EVOαπό 720 +ΦΠΑ


Εγκέφαλος

• 2-3-4-6 Κύλινδρα Συστήματα Πολλαπλού ψεκασμού
• Εγκέφαλος ελαφρύς, ανθεκτικός στην κρούση, με αδιάβροχο πλαστικό περίβλημα 48 pin (Κατασκευάζεται στην Ιταλία. Κατάλληλο για LPG και CNG)
• προσθήκη βενζίνης
• λειτουργία προστασίας βαλβίδων με ψεκασμό βενζίνης
• ακριβής αντιγραφή τρόπου ψεκασμού βενζίνης
• δυνατότητα σύνδεσης με αισθητήρα λάμδα
• προθέρμανση των μπεκ ψεκασμού
• διάγνωση βλαβών στα μπεκ
• διάγνωση σε πραγματικό χρόνο της σύνδεσης με τα μπεκ της βενζίνης

 

Υποβιβαστής πίεσης (Πνεύμονας)
Υποβιβαστής πίεσης (Πνεύμονας)
Υποβιβαστής πίεσης (Πνεύμονας)
Στόμιο πλήρωσης
Μπεκιέρα

 

 

ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ! OMEGAS 3.0

Μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου (ecu) OMEGAS 3.0από 850 +ΦΠΑ

Μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου (ecu) OMEGAS 3.0

Eξασφαλίζει την τέλεια ανάλωση του καυσίμου υπό όλες τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα.Η μονάδα ρυθμίζει την ποσότητα αερίου που διοχετεύεται στον κινητήρα ελέγχοντας τη στιγμή που τίθενται σε λειτουργία τα μπεκ ψεκασμού με βάση των δεδομένων από τις στροφές του κινητήρα, την πίεση και θερμοκρασία του αεριού και τη θερμοκρασία του νερού. Η νέες ECU τελευταίας γενιάς με 48pin ή 60pin διαχειρίζονται κινητήρες με 2-3-4-5-6-8 κυλίνδρους με αλουμινένιο μονόφισο περίβλημα (ΙΡ54) είναι συμβατή για οχήματα Euro 4, Euro 5 και Euro 6, μπορεί να συνδεθεί με την ΟΒDII για:

  • απόκτηση και παρακολούθηση των διορθωτών βενζίνης στην λειτουργία με αέριο
  • Αντιστάθμιση της μεταβλητότητας της ποιότητας και της σύνθεσης του αερίου

Εγχυτήρας (μπεκιέρα) GIRS 12
Οι εγχυτήρες (μπεκ) υψηλών επιδόσεων εξασφαλίζουν την απαιτούμενη ποσότητα αερίου στην πολλαπλή εισαγωγής. Τα νέα μπεκ μικρών διαστάσεων είναι αθόρυβα με χαμηλή ωμική αντίσταση 1,08 Ohm και χρόνο ψεκασμού εως 1,9ms, με βελτιωμένες φίσες σύνδεσης (IP6K9K)και διατίθενται σε 5 μεγέθη για κάθε τυπολογία ισχύος κινητήρα.
Επιλογέας
Ηλεκτρονικός επιλογέας καύσιμου αερίου/βενζίνης με ένδειξη στάθμης με 5 led της ποσότητας του αερίου καυσίμου στη δεξαμενή, διαθέτει δακτυλίδια προσαρμογής για κάθε τύπο ταμπλό και την επιλογή εκκίνησης του κινητήρα με αέριο.
Ρυθμιστής LI10 / LI10T / LI10M

Ο LI10 είναι προϊόν που σχεδιαστικά προέρχεται από την εμπειρία της Landi renzo από συνεργασίες με του κατασκευαστές οχημάτων. Μονοβάθμιος ρυθμιστής με συμπαγές design ενσωματωμένη ηλεκτοβαλβίδα , βαλβίδα ασφάλειας και φίλτρο αερίου που καλύπτει ισχύς έως 290cv
Φίλτρο αερίου
Τοποθετείται  μεταξύ ρυθμιστή και μονάδας ψεκασμού και εγγυάται την καθαρότητα του αεριού προς καύση στην αέρια μορφή με ικανότητα φιλτραρίσματος 10μm
Αισθητήριο PT -map πίεσης / θερμοκρασίας αερίου και υποπίεσης

 

 

ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ! OMEGAS EVO 12

Μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου (ecu) EVO 12από 780 +ΦΠΑ

 

Eξασφαλίζει την τέλεια ανάλωση του καυσίμου υπό όλες τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα. Η μονάδα ρυθμίζει την ποσότητα αερίου που διοχετεύεται στον κινητήρα ελέγχοντας τη στιγμή που τίθενται σε λειτουργία τα μπεκ ψεκασμού με βάση των δεδομένων από τις στροφές του κινητήρα, την πίεση και θερμοκρασία του αεριού και τη θερμοκρασία του νερού. Η νέες ECU τελευταίας γενιάς με 48 pin διαχειρίζονται κινητήρες με 2-3-4 κυλίνδρους με αλουμινένιο μονόφισο περίβλημα (ΙΡ54) και είναι συμβατή για οχήματα Euro 4, Euro 5 και Euro 6.

Εγχυτήρας (μπεκιέρα) GIRS 12

Οι εγχυτήρες (μπεκ) υψηλών επιδόσεων εξασφαλίζουν την απαιτούμενη ποσότητα αερίου στην πολλαπλή εισαγωγής. Τα νέα μπεκ μικρών διαστάσεων είναι αθόρυβα με χαμηλή ωμική αντίσταση 1,08 Ohm και χρόνο ψεκασμού έως 1,9ms, με βελτιωμένες φίσες σύνδεσης (IP6K9K) και διατίθενται σε 5 μεγέθη για κάθε τυπολογία ισχύος κινητήρα.

Επιλογέας

Ηλεκτρονικός επιλογέας καύσιμου αερίου/βενζίνης με ένδειξη στάθμης με 5 led της ποσότητας του αερίου καυσίμου στη δεξαμενή, διαθέτει την επιλογή εκκίνησης του κινητήρα με αέριο.

Ρυθμιστής LI02

Μονοβάθμιος ρυθμιστής με συμπαγές design,με βαλβίδα ασφάλειας και ηλεκτοβαλβίδα που μπορεί να ενσωματωθεί στο σώμα του ρυθμιστή με ρακόρ, καλύπτει ισχύς έως 150cv

Φίλτρο αερίου
Τοποθετείται μεταξύ ρυθμιστή και μονάδας ψεκασμού και εγγυάται την καθαρότητα του αεριού προς καύση στην αέρια μορφή με ικανότητα φιλτραρίσματος 10μm
Αισθητήριο PT -map πίεσης / θερμοκρασίας αερίου και υποπίεσης

 

NEW EVO 12 LPG
10604701047 KIT GPL 2-4ΚΥΛ. EVO12 110KW (ΧΩΡΙΣ ΜΠΕΚΙΕΡΑ)
ΜΠΕΚΙΕΡΕΣ GIRS12 για EVO 12
50238000033 XXS NEW RAIL GIRS 12 2 ΚΥΛΙΝΔΡΟ
50238162000 XS
50238133000 S
50238135000 M
50238163000 L
 
50238000034 XXS NEW RAIL GIRS 12 3 ΚΥΛΙΝΔΡΟ
50238164000 XS
50238134000 S
50238136000 M
50238165000 L
 
50238000035 XXS NEW RAIL GIRS 12 4 ΚΥΛΙΝΔΡΟ
50238160000 XS
50238132000 S
50238090000 M
50238161000 L

 

 

OMEGAS PLUS TSI/FSI

OMEGAS PLUS TSI-FSIαπό 1100 +ΦΠΑ

(Κατασκευάζεται στην Ιταλία. Κατάλληλο για LPG και CNG)

• οικονομία 35%-50%
• τοποθέτηση με βάση το σχεδιασμό της AEB-LANDIRENZO
• συστήματα σχεδιασμένα για κάθε τύπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού

 

Υποβιβαστής πίεσης (Πνεύμονας)
Στόμιο πλήρωσης
Μπεκιέρα

 

 

ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ! LANDI RENZO DEDICATE KIT

LANDI RENZO DEDICATED KITαπό 1100 +ΦΠΑ

Τα ειδικά σχεδιασμένα συστήματα της LANDI RENZO αφορούν συστήματα πρώτης εγκατάστασης που μπορούν και τοποθετούνται σε καινούργια αυτοκίνητα ή ελαφρώς μεταχειρισμένα.

Τις παραπάνω συνεργασίες τις συναντάμε και στην ελληνική αγορά για εργοστασιακά αυτοκίνητα με LPG στις αντιπροσωπείες όπως OPEL, FIAT, RENAULT, PEUGEOT, CITROENκτλ.

Τα συστήματα αυτά χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις που σε άμεση συνεργασία με τους κατασκευαστές των των αυτοκινήτων, επιτυγχάνουν την ιδανικότερη λύση σε επίπεδο σχεδιασμού, τοποθέτησης και λειτουργίας με αποτέλεσμα την μικρή κατανάλωση υγραερίου και την διατήρηση των εργοστασιακών επιδόσεων του κινητήρα.

Ειδικότερα τα DEDICATE KIT της LANDI RENZO spa ξεχωρίζουν λόγω :

  • Παραδίδονται εργοστασιακά με προγραμματισμένο εγκέφαλο για κάθε τύπο κινητήρα.

  • Περιέχουν ειδικά εξαρτήματα με βάσεις, στηρίγματα, καλύμματα όπως τα εργοστασιακά μοντέλα LPG.

  • O κάθε κωδικός συμπεριλαμβάνει ΟΛΟ τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εγκατάσταση για το μπροστινό και πίσω μέρος (Κιτ, καλωδιώσεις, ειδικές βάσεις , καλύμματα, προστατευτικά, δεξαμενή, πολυβαλβίδα, στόμιο πλήρωσης στο πορτάκι της βενζίνης κτλ.)

  • Εγχειρίδιο εγκατάστασης (βήμα-βήμα) για κάθε κωδικό kit, με βάση τα εργοστασιακά πρότυπα για ελαχιστοποίηση πιθανότητας λάθους κατά την τοποθέτηση και μείωση στον χρόνο εγκατάστασης.

 

 

ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ! DDF - DIESEL DUAL FUEL

DDF - DIESEL DUAL FUELαπό 1500 +ΦΠΑ

Το Diesel Dual Fuel είναι μία νέα τεχνολογία για τη μετατροπή των μηχανών diesel, έτσι ώστε να λειτουργούνε με ένα μείγμα πετρελαίου και φυσικού αερίου. Κατά τη λειτουργία, το σύστημα παρέχει και ελέγχει τη ταυτόχρονη έγχυση φυσικού αερίου και πετρελαίου σε μεταβλητά ποσοστά ανάλογα με το λειτουργούν σημείο της μηχανής.

Το σαφές πλεονέκτημα αυτού του τύπου μετατροπής είναι ότι είναι αντιστρέψιμη, έχει το πλεονέκτημα της οικονομίας καυσίμων και επιτυγχάνουμε μείωση των ρυπογόνων εκπομπών.

Το όχημα ανά πάσα στιγμή μπορεί να επιλέξει για την κίνηση το αρχικό καυσίμο (μόνο Diesel), έτσι δεν περιορίζεται από το δίκτυο των υπαρχόντων σταθμών CNG, ενώ επιπρόσθετα αυξάνεται η αυτονομία του, λόγω του διπλού καυσίμου που χρησιμοποιεί τις δικές του δεξαμενές.

Με την χρήση της τεχνολογίας του DDF δεν χρειάζεται να γίνουνε μετατροπές στην μηχανή αφού η αρχή ανάφλεξης παραμένει η ίδια. Η έγχυση του CNG γίνεται από την πολλαπλή εισαγωγής αέρα, μέσω ακροφυσίων. Το ποσοστό έγχυσης του CNG και η συμμετοχή του στο μείγμα υπολογίζεται μέσω της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας του συστήματος ECU ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης του οχήματος και φτάνει στο 50% με 60%.

Σε κάθε εφαρμογή πρέπει να διατηρούνται ένας αριθμός χαρακτηριστικών και παραμέτρων του αρχικού κινητήρα όπως:

Περιορισμοί λειτουργίας:

  • Σημείο εμφάνισης μέγιστης Ροπής
  • Ανώτατο σημείο πίεσης κατά την καυση
  • Σταθερότητα καύσης
  • Θερμοκρασία καυσαερίων

Περιορισμοί κανονισμών

  • Όρια εκπομπών καυσαερίων
  • Σημείο εμφάνισης μέγιστης Ροπής

 

 

 

 

Ζητήστε σήμερα μια δωρεάν προσφορά με την παρακάτω φόρμα!