Από συζητήσεις μας με δυνητικούς πελάτες, διαπιστώνουμε ότι δεν γίνεται απόλυτα κατανοητό πως τροφοδοτείται ο κινητήρας μετά την εγκατάσταση του κιτ εναλλακτικού καυσίμου, είτε πρόκειται για υγραέριο (LPG) είτε για φυσικό αέριο (CNG). Ίσως τα πράγματα να γίνουν πιο ξεκάθαρα αν χρησιμοποιήσουμε τον όρο αυτοκίνητο «διπλού καυσίμου».
Αυτοκίνητο Διπλού Καυσίμου
Κατά την εγκατάσταση ενός συστήματος εναλλακτικού καυσίμου, τοποθετείται μία επιπλέον δεξαμενή. Το νέο ρεζερβουάρ χρησιμοποιείται αποκλειστικά από το νέο καύσιμο (LPG ή CNG). Ο κινητήρας δεν αλλάζει και μπορεί να «κάψει» και τα δύο είδη καυσίμου, το κύριο (βενζίνη ή πετρέλαιο) και το εναλλακτικό (φυσικό αέριο ή υγραέριο). Για αυτό ο όρος «υγραεριοκίνητο» δεν είναι απόλυτα ακριβής, σε αντίθεση με τον όρο «αυτοκίνητο διπλού καυσίμου» που περιγράφει καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος τροφοδοσίας.
Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ποιο καύσιμο θα χρησιμοποιήσει από τον επιλογέα καυσίμου. Επίσης, αν το ρεζερβουάρ του εναλλακτικού καυσίμου είναι άδειο, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο σταματήσει η παροχή προς τον κινητήρα, τότε αυτός τροφοδοτείται αυτόματα από το ρεζερβουάρ του κυρίου καυσίμου.
Διπλάσια αυτονομία
Χάρη στο διπλό ρεζερβουάρ, το αυτοκίνητό σας διπλασιάζει την αυτονομία του. Σε αρκετές περιπτώσεις επαγγελματικών αυτοκινήτων (π.χ. vans) ή σε αυτοκίνητα που ο χώρος αποσκευών δεν είναι απαραίτητος, εγκαταστήσαμε και δεύτερη δεξαμενή εκτινάσσοντας την αυτονομία του οχήματος σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα.
Ενδεικτικά, ένα μέσο όχημα με σύστημα υγραερίου αγγίζει ή ξεπερνάει αυτονομία 1.000 Km με τις δύο δεξαμενές. Αυτό βέβαια εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά του κάθε οχήματος, π.χ. τον κινητήρα και την κατανάλωση, τον τρόπο οδήγησης, τα ελαστικά, κλπ. Έχουμε ακούσει από πελάτες μας ότι πήγαν διακοπές και γύρισαν χωρίς να χρειαστεί να ανεφοδιαστούν!
Εάν έχετε κάποια ερώτηση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Είμαστε εδώ για εσάς!