Σύμφωνα με στοιχεία από την Παγκόσμια Ένωση Υγραερίου (WLPGA), το κόστος μετατροπής ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου σε υγραέριο LPG στην Ελλάδα κυμαίνεται από μόλις 550 έως 1.500 € για τα τυποποιημένα κιτ. Κατά μέσο όρο, τα κιτ κοστίζουν περίπου 750 € (τα κιτ για συστήματα άμεσου ψεκασμού είναι λίγο πιο ακριβά).
Ως αποτέλεσμα, με στοιχεία του 2019, το κόστος εγκατάστασης υγραερίου (LPG) σε αυτοκίνητο με βενζίνη να αποσβένεται μετά από 16.000 χλμ χρήσης. Αυτό για τον μέσο οδηγό σημαίνει χρήση για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο (δείτε το σχήμα). Αν σκεφτεί κανείς ότι η αναλογία του κόστους μεταξύ LPG και βενζίνης έχει μεγαλώσει (δηλαδή το LPG έχει γίνει ακόμα πιο συμφέρον), ο τα χιλιόμετρα και ο χρόνος για απόσβεση είναι, για το 2021, ακόμα λιγότερα!
Σημείωση: Η αναλογία τιμών LPG/βενζίνη, το 2019 ήταν 0,824/1,578, ενώ σήμερα (23/07 2021) ήταν 0,78/1,68 (πηγή: http://www.fuelprices.gr για την περιοχή Γέρακα, Ανατολική Αττική).
Ένα αυτοκίνητο παραγωγής με δύο καύσιμα (εργοστασιακό), εκ των οποίων ένα είναι LPG, συνήθως κοστίζει -περίπου- 1.000 ευρώ περισσότερο από ένα μοντέλο βενζίνης (στοιχεία 2019). Έτσι, η απόσταση που απαιτείται για να γίνει απόσβεση ήταν λίγο υψηλότερη, περίπου στα 23.000 χλμ.
Το Autogas είναι πάντα ανταγωνιστικό και έναντι του ντίζελ, καθώς το ασφάλιστρο της τιμής ενός ντίζελ αυτοκινήτου έναντι ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου είναι πολύ υψηλότερο (κατά μέσο όρο 2 500 ευρώ). Αυτές οι απομακρυσμένες αποστάσεις, οι οποίες είναι σχεδόν αμετάβλητες από το 2018, είναι από τις χαμηλότερες στον κόσμο.
Πηγή στοιχείων: The World LPG Association (WLPGA)
Η Παγκόσμια Ένωση Υγραερίου (WLPGA) Το WLPGA ιδρύθηκε το 1987 στο Δουβλίνο και ενώνει τα ευρύτατα συμφέροντα της τεράστιας παγκόσμιας βιομηχανίας υγραερίου σε έναν οργανισμό. Του χορηγήθηκε Συμβουλευτική Κατάσταση Κατηγορίας II με το Οικονομικό και Κοινωνικό Συμβούλιο των Ηνωμένων Εθνών το 1989. Το WLPGA προωθεί τη χρήση υγραερίου για την προώθηση ενός ασφαλέστερου, καθαρότερου, πιο υγιούς και πιο ευημερούμενου κόσμου.