Υγραέριο, μετατροπή σε υγραέριο και κίνηση με υγραέριο.
Υγραέριο, μετατροπή σε υγραέριο και κίνηση με υγραέριο.

Υγραέριο: Τι είναι;

Ο όρος υγραέριο, γνωστό και με τον αντίστοιχο διεθνή όρο LPG (ελ-πι-τζι), σύντμηση του liquified petroleum gas, αναφέρεται σε οποιοδήποτε προϊόν αποτελείται κατά βάση από μείγμα κάποιων από τους ακόλουθους υδρογονάνθρακες: προπάνιο, προπένιο (προπυλένιο), κανονικό βουτάνιο, ισοβουτάνιο, ισοβουτυλένιο, βουτένιο (βουτυλένιο) και αιθάνιο. Οι υδρογονάνθρακες αυτοί είναι σε συνήθεις ατμοσφαιρικές συνθήκες αέρια, τα οποία συνήθως υγροποιούνται υπό πίεση για τη μεταφορά και αποθήκευση.

Η μετατροπή σε υγραέριο έχει ξεκάθαρο κίνητρο:

Η κίνηση με υγραέριο είναι κατά πολύ φθηνότερη από την κίνηση με βενζίνη, ενώ οι εκπομπές βασικών ρύπων είναι αρκετά χαμηλότερες. Τα αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση εκπέμπουν κατά 10% – 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Χαμηλότερες είναι οι εκπομπές και των υπόλοιπων ρύπων, ιδιαίτερα των αρωματικών υδρογονανθράκων (μείωση έως 30%), των οξειδίων του αζώτου 40%, ενώ του μονοξειδίου του άνθρακα μειώνονται έως και 50%. Τα ποσοστά που δίνουν οι διάφορες μελέτες ποικίλλουν, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το υγραέριο, σε σύγκριση με τη βενζίνη, είναι αισθητά πιο «καθαρό» και δικαιολογεί την απόφαση για μετατροπή σε υγραέριο.

 

Κίνηση με υγραέριο

Tο υγραέριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο από βενζινοκίνητα οχήματα με την τοποθέτηση μιας σειράς συσκευών και εξαρτημάτων (κιτ LPG). Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα δεύτερο σύστημα τροφοδοσίας, που περιλαμβάνει την δεξαμενή, τις σωληνώσεις τροφοδοσίας, τα μπεκ που ψεκάζουν το υγραέριο στους κυλίνδρους, τον «πνεύμονα», βαλβίδες ασφαλείας (που κόβουν την παροχή σε περίπτωση διαρροής) και μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της λειτουργίας του συστήματος. Τα ρεζερβουάρ LPG που χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα για κίνηση με υγραέριο έχουν χωρητικότητα που ξεκινά από 40 και μπορεί να φτάσει και τα 200 λίτρα.

Ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει αν θέλει να κινηθεί με βενζίνη ή υγραέριο με το πάτημα ενός κουμπιού στο ταμπλό. Σε περίπτωση που ένα από τα δύο καύσιμα τελειώσει, το πέρασμα από το ένα στο άλλο γίνεται αυτόματα. Η δυνατότητα αυτή προσφέρει και αυξημένη αυτονομία, αφού ένα μέσο αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με βενζίνη για τουλάχιστον 400 χλμ. και στη συνέχεια για άλλα 250 χλμ. καίγοντας υγραέριο.

Συμπληρωματικό όφελος από την κίνηση με υγραέριο είναι ότι η καύση του LPG δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους του κινητήρα, γεγονός που επιδρά θετικά στη διάρκεια ζωής του.

 

Συστήματα αμέσου ψεκασμού

OMEGAS LANDIRENZO Σύστημα πολλαπλού ψεκασμού LPGΣύστημα υγραεριοκίνησης εμμέσου ψεκασμού LANDIRENZO EVO

LANDIRENZO OMEGAS Direct LPG για 2-4 κυλίνδρους

1.100,00 Τιμή χωρίς ΦΠΑ

Το LANDIRENZO OMEGAS DIRECT αντιπροσωπεύει μια νέα εξέλιξη του συμβατικού συστήματος διαδοχικού ψεκασμού αερίου. Είναι σχεδιασμένο για τη μετατροπή των κινητήρων άμεσου ψεκασμού. Η προηγμένη τεχνολογία επιτρέπει στο σύστημα Omegas Direct να εγγυάται υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Περιλαμβάνεται η τοποθέτηση. Όλα τα συστήματά μας συνοδεύονται από δωρεάν δεξαμενή της επιλογής σας και ΔΩΡΑ αξίας από 120€ έως 180€, ανάλογα με τη χρονολογία κατασκευής του αυτοκινήτου σας!

Το συγκεκριμένο προϊόν διατίθεται προς πώληση μόνο στο φυσικό μας κατάστημα Λ. Λαυρίου 109 Γλυκά Νερά, καθόσον στην τιμή περιλαμβάνεται και η τοποθέτησή του.

OMEGAS LANDIRENZO Σύστημα πολλαπλού ψεκασμού CNG 5-8 κύλινδροιΣύστημα υγραεριοκίνησης εμμέσου ψεκασμού LANDIRENZO EVO

LANDIRENZO OMEGAS Direct CNG για 5-8 κυλίνδρους

1.800,00 Τιμή χωρίς ΦΠΑ

Το LANDIRENZO OMEGAS DIRECT αντιπροσωπεύει μια νέα εξέλιξη του συμβατικού συστήματος διαδοχικού ψεκασμού αερίου. Είναι σχεδιασμένο για τη μετατροπή των κινητήρων άμεσου ψεκασμού. Η προηγμένη τεχνολογία επιτρέπει στο σύστημα Omegas Direct να εγγυάται υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Περιλαμβάνεται η τοποθέτηση. Όλα τα συστήματά μας συνοδεύονται από δωρεάν δεξαμενή της επιλογής σας και ΔΩΡΑ αξίας από 120€ έως 180€, ανάλογα με τη χρονολογία κατασκευής του αυτοκινήτου σας!

Το συγκεκριμένο προϊόν διατίθεται προς πώληση μόνο στο φυσικό μας κατάστημα Λ. Λαυρίου 109 Γλυκά Νερά, καθόσον στην τιμή περιλαμβάνεται και η τοποθέτησή του.

Μετατροπή σε υγραέριο

1ο ΣΤΑΔΙΟ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ

2ο ΣΤΑΔΙΟ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

3ο ΣΤΑΔΙΟ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Τοποθέτηση δεξαμενής

Υγραέριο, μετατροπή σε υγραέριο και κίνηση με υγραέριο.

Όλα τα κιτ που χρησιμοποιούνται για μετατροπή σε υγραέριο περιλαμβάνουν μια φιάλη αποθήκευσης που συνήθως τοποθετείται στο χώρο αποσκευών. Η τελευταία τεχνική είναι η χρήση μιας δακτυλιοειδούς δεξαμενής στο χώρο της ρεζέρβας. Κατόπιν, διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα, σε υγρή κατάσταση, στο χώρο του κινητήρα. Στη συνέχεια, μετατρέπεται σε αέριο από μια μονάδα μετατροπής και διοχετεύεται ελεγχόμενα από το σύστημα διανομής εισόδου. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας μονάδας μίξης αερίου αμέσως πριν από τη βαλβίδα ρύθμισης της ροής του καυσίμου ή με μονάδες ψεκασμού που προσαρμόζονται κατευθείαν στο σύστημα διανομής.

 

Μετατροπή σε υγραέριο: Εγκατάσταση κυκλώματος (kit)

Tο υγραέριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο από βενζινοκίνητα οχήματα με την τοποθέτηση μιας σειράς συσκευών και εξαρτημάτων (κιτ LPG). Ο όρος «μετατροπή σε υγραέριο«, ουσιαστικά, αναφέρεται σε ένα δεύτερο σύστημα τροφοδοσίας, που περιλαμβάνει την δεξαμενή, τις σωληνώσεις τροφοδοσίας, τα μπεκ που ψεκάζουν το καύσιμο στους κυλίνδρους, τον «πνεύμονα», βαλβίδες ασφαλείας (που κόβουν την παροχή σε περίπτωση διαρροής) και μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της λειτουργίας του συστήματος. Κατά την κίνηση με υγραέριο, τα ρεζερβουάρ LPG έχουν χωρητικότητα που ξεκινά από 40 και μπορεί να φτάσει και τα 200 λίτρα.

Υγραέριο, μετατροπή σε υγραέριο και κίνηση με υγραέριο.

Προγραμματισμός συστήματος

Προγραμματισμός συστήματος υγραεριοκίνησης
Προγραμματισμός συστήματος υγραεριοκίνησης

Όλα τα κιτ περιλαμβάνουν μια φιάλη αποθήκευσης που συνήθως τοποθετείται στο χώρο αποσκευών. Η τελευταία τεχνική είναι η χρήση μιας δακτυλιοειδούς δεξαμενής στο χώρο της ρεζέρβας. Το καύσιμο σε υγρή μορφή (LPG) διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα στο χώρο του κινητήρα. Στη συνέχεια, μετατρέπεται σε αέριο από μια μονάδα μετατροπής και διοχετεύεται ελεγχόμενα για καύση από το σύστημα διανομής εισόδου. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας μονάδας μίξης αερίου αμέσως πριν από τη βαλβίδα ρύθμισης της ροής του καυσίμου ή με μονάδες ψεκασμού που προσαρμόζονται κατευθείαν στο σύστημα διανομής.

Ενδιαφέρεστε?

Εάν σκέφτεστε να εγκαταστήσετε σύστημα υγρεριοκίνησης στο αυτοκίνητό σας επικοινωνήστε μαζί μας να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας και να σας δώσουμε προσφορά.
Επικοινωνήστε τώρα!